29 septembrie 2010
Recent reuniti cu solista Skye Edwards, considerata cea mai buna voce a trupei, trip-hoperii britanici de la Morcheeba vor sustine un concert de promovare a noului album si in Bucuresti, pe 5 octombrie 2010 la Sala Palatului. Ora de incepere a spectacolului se modifica: in loc de ora 20:00, asa cum era anuntat, spectacolul va incepe la 20:30.
Concertul este organizat de Events si prezentat de Aperol.
Single-ul Blood Like Lemonade http://www.youtube.com/watch?v=VyRxTTegjXM, extras de pe cel mai recent album omonim Morcheeba, a fost ales coloana sonora a ultimului episod din celebra serie True Blood, difuzata si in Romania pe HBO.
"Am fost foarte incantati ca HBO a ales sa foloseasca single-ul nostru pentru finalul celebrului serial True Blood", spun membrii trupei pe site-ul lor oficial. Piesa se poate auzi pe fundalul unei scene ce are loc in barul de vampiri, Fangtasia. Episodul a fost difuzat pe 12 septembrie in Statele Unite ale Americii. "Nu cred ca puteau sa aleaga o melodie mai potrivita" mai spun cei de la Morcheeba, fani declarati ai serialului, pe site-ul lor.
Pentru ca muzica buna merge cu o bautura pe masura, fanii trupei Morcheeba vor avea ocazia sa se delecteze la Sala Palatului cu Aperol. Asocierea dintre cele doua branduri are la baza targetul similar si valorile comune, precum spiritul tanar, pofta de viata si non-conformismul. Desi prezent de putin timp pe piata locala, Aperol si-a castigat numerosi fani, fiind un produs fresh, slab alcoolizat, ideal pentru petrecerile cu prietenii.
Aperol este obtinut dintr-o infuzie de ierburi aromatice, radacini si citrice, intr-un amestec ce atinge perfectiunea. Reteta secreta dupa care este realizat a ramas neschimbata de-a lungul generatiilor, bautura pastrand in prezent aroma distinctiva care a facut-o celebra. Gustul sau plin de viata si prospetime o face perfecta pentru combinarea cu ingrediente clasice in cocktailuri.
Biletele, la pretul de 90 lei, 120 lei, 160 lei sau 200 lei in functie de categorie, se pot cumpara online pe www.eventim.ro, sau prin reteaua nationala Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange si librariile Humanitas).
Parteneri media: Radio Guerrilla, UTV, Sapte Seri, Romania Libera, Academia Catavencu, Elevate, Indoor Media, Pagini Aurii, ROI Media, Story, www.metropotam.ro, www.iconcert.ro, www.bestmusic.ro, www.youmago.ro, www.hotcity.ro, www.apropo.ro, www.anyplace.ro, www.fhm.ro, www.marieclaire.ro, www.story.ro, www.esquire.ro, www.natgeo.ro, www.cosmopolitan.ro.
Parteneri: Media Image si Comunicatedepresa.ro.
Sursa : Events, www.events.ro
Concertul este organizat de Events si prezentat de Aperol.
Single-ul Blood Like Lemonade http://www.youtube.com/watch?v=VyRxTTegjXM, extras de pe cel mai recent album omonim Morcheeba, a fost ales coloana sonora a ultimului episod din celebra serie True Blood, difuzata si in Romania pe HBO.
"Am fost foarte incantati ca HBO a ales sa foloseasca single-ul nostru pentru finalul celebrului serial True Blood", spun membrii trupei pe site-ul lor oficial. Piesa se poate auzi pe fundalul unei scene ce are loc in barul de vampiri, Fangtasia. Episodul a fost difuzat pe 12 septembrie in Statele Unite ale Americii. "Nu cred ca puteau sa aleaga o melodie mai potrivita" mai spun cei de la Morcheeba, fani declarati ai serialului, pe site-ul lor.
Pentru ca muzica buna merge cu o bautura pe masura, fanii trupei Morcheeba vor avea ocazia sa se delecteze la Sala Palatului cu Aperol. Asocierea dintre cele doua branduri are la baza targetul similar si valorile comune, precum spiritul tanar, pofta de viata si non-conformismul. Desi prezent de putin timp pe piata locala, Aperol si-a castigat numerosi fani, fiind un produs fresh, slab alcoolizat, ideal pentru petrecerile cu prietenii.
Aperol este obtinut dintr-o infuzie de ierburi aromatice, radacini si citrice, intr-un amestec ce atinge perfectiunea. Reteta secreta dupa care este realizat a ramas neschimbata de-a lungul generatiilor, bautura pastrand in prezent aroma distinctiva care a facut-o celebra. Gustul sau plin de viata si prospetime o face perfecta pentru combinarea cu ingrediente clasice in cocktailuri.
Biletele, la pretul de 90 lei, 120 lei, 160 lei sau 200 lei in functie de categorie, se pot cumpara online pe www.eventim.ro, sau prin reteaua nationala Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange si librariile Humanitas).
Parteneri media: Radio Guerrilla, UTV, Sapte Seri, Romania Libera, Academia Catavencu, Elevate, Indoor Media, Pagini Aurii, ROI Media, Story, www.metropotam.ro, www.iconcert.ro, www.bestmusic.ro, www.youmago.ro, www.hotcity.ro, www.apropo.ro, www.anyplace.ro, www.fhm.ro, www.marieclaire.ro, www.story.ro, www.esquire.ro, www.natgeo.ro, www.cosmopolitan.ro.
Parteneri: Media Image si Comunicatedepresa.ro.
Sursa : Events, www.events.ro