22 februarie 2018
Cum ți-ar plăcea să primești sfaturi despre piesele tale, față în față, de la unii dintre cei mai buni specialiști în compoziție și producție muzicală din țară și din lume?
Ediția din 2018 a Mastering The Music Business vine cu încă o noutate: sesiunile de audiții. În timpul acestor sesiuni îi punem la treabă pe invitații noștri producatori muzicali și compozitori – îi rugăm să asculte piesele trimise de participanții la conferință și să dea feedback pe loc compozitorilor și producătorilor acestor piese.
Au acceptat să facă parte din ‘comisiile de ascultare’: Dan Byron (RO), Serban Cazan (RO), Alex Cotoi (RO), Matt Lawrence (Grammy Award winner – UK), James Lewis(UK), Alex Mihulin – Versus (RO), Victor Panfilov (RO).
Cum te poți înscrie pentru ca piesa ta să beneficieze de atenția și sfaturile producătorilor invitați: trimite o piesă (un link la YouTube sau Soundcloud – nu trimiteți piese atașate mailului) pe adresa ask@masteringthemusicbusiness.ro cu subiectul ‘Listening Sessions’ până la data de 28 februarie 2018. În corpul mailului adaugă și numele persoanei care înscrie piesa și care va participa la audiții.
Până pe 10 martie vom anunța care sunt piesele alese pentru a fi audiate.
IMPORTANT! Doar persoanele care au deja un bilet valid pentru conferință (cel puțin pentru zilele de 20 si 21 martie) pot înscrie piese pentru sesiunile de audiții.
PANELURILE MMB2018 (I)
DIGITAL DISTRIBUTION
Nu mai e nici o noutate pentru nimeni ca industria muzicala a inregistrarilor sonore s-a mutat cu totul in online si ca produsul fizic (Vinyl, CD etc) a trecut la statutul de merchandise, fiind mai mult un obiect de colectie decat unul de consum.
Cifrele industriei de inregistrari, asa cum sunt publicate de raportul anual IFPI (International Federation of Phonographic Industry), arata ca dupa 20 de ani de scadere continua a veniturilor la nivel global, 2015 a fost primul an in care industria a revenit pe crestere si asta datorita distributiei digitale (in principal a streaming-ului).
Nu puteam ocoli un subiect atat de important la Mastering The Music Business, asa ca unul dintre panelurile la care nu ar trebui sa lipseasca nici un profesionist al industriei muzicale care se respecta, este cel care va trata tema distributiei digitale.
Panelul va fi moderat de Olya Moldavskaya - Senior Client & Marketing Manager, Russia, CIS & Eastern Europe la The Orchard, unul dintre cei mai mari distribuitori de continut digital la nivel global.
Subiectul va beneficia de unghuri de abordare diverse - al managerilor artistici, reprezentati de Jake Beaumont-Nesbitt, consultant al Forumului Internațional de Manageri de Muzică (IMMF) cu privire la drepturile de autor și modelele de afaceri noi. Lui Jake i se va alatura Guna ZuÄika - manager artistic al grupului câștigător al premiului European Border Breakers 2016 din Letonia „Carnival Youth” care a primit distincția pentru succesul internațional al albumului de debut „No Clouds Allowed”. Punctul de vedere al caselor de discuri va fi oferit de Stanislava Armoutlieva - fondator și managing director al unora dintre cele mai mari companii muzicale din Bulgaria: Virginia Records, Animato Music, Virginia Publishing, Animato Music Publishing.
SHOWCASE FESTIVALS
In industria muzicala internetul a deschis larg portile promovarii si comertului cu muzica digitala la nivel global. Muzicienii s-au putut face usor cunoscuti in toate colturile lumii si si-au putut promova si vinde muzica.
Urmatorul pas logic era crearea unui sistem de promovare a muzicii in interpretare live si asa au aparut festivalurile de showcase in care artistii pot sa-si prezinte recitalurile in fata unei audiente selecte si selectionate formata din promoteri de concerte, bookeri pentru cluburi si de festivaluri, etc
Exista foarte multe astfel de festivaluri in Europa si acum Mastering The Music Business pune bazele primului astfel de festival din Romania.
Discutam despre avantajele trupelor care reusesc sa fie acceptate intr-un astfel de festival cu Matja ManÄek (co-manager al MENT, Ljublijana - festival de showcase de trei zile in timpul caruia mai bine de 60 de artisti sustin recitaluri in mai multe locatii din oras), Renato Horvath (co-fondator si managing director la BUSH, Budapesta - festival de showcase proaspat infiintat), Peter Åstedt (detine Musichelp Sweden - printre altele firma este co-proprietar al Live la Heart, cel mai mare festival de showcase din Scandinavia, având 250 de artiști pe 25 de scene pe parcursul a 4 zile.) si Alvaro Guerrero (A&R Manager la Gigmit - cea mai mare platformă europeană pentru rezervări de muzică live. Ideea centrală este de a simplifica procesul de rezervare pentru promoteri și muzicieni).
Mastering The Music Business editia a treia
Detalii de retinut:
Conferinta are loc din 20 pana in 22 martie, 2018 intre orele 10:00 - 18:00
Showcase evenings - 20 si 21 martie, incepand cu orele 20:00, Club Expirat.
Se desfasoara in Bd. Unirii, nr. 22, etaj 2, Sector 3, 030833 București (în Sala AULA din incinta Ministerului Culturii și Identității Naționale - intrarea din Bd. Mircea Vodă)
Taxa de acces la conferinta este - in functie de data achitarii - intre 35 si 99 euro.
Taxa de acces la workshops este 99 euro.
Programul detaliat al conferintei va fi afisat pe http://www.masteringthemusicbusiness.ro
Ediția din 2018 a Mastering The Music Business vine cu încă o noutate: sesiunile de audiții. În timpul acestor sesiuni îi punem la treabă pe invitații noștri producatori muzicali și compozitori – îi rugăm să asculte piesele trimise de participanții la conferință și să dea feedback pe loc compozitorilor și producătorilor acestor piese.
Au acceptat să facă parte din ‘comisiile de ascultare’: Dan Byron (RO), Serban Cazan (RO), Alex Cotoi (RO), Matt Lawrence (Grammy Award winner – UK), James Lewis(UK), Alex Mihulin – Versus (RO), Victor Panfilov (RO).
Cum te poți înscrie pentru ca piesa ta să beneficieze de atenția și sfaturile producătorilor invitați: trimite o piesă (un link la YouTube sau Soundcloud – nu trimiteți piese atașate mailului) pe adresa ask@masteringthemusicbusiness.ro cu subiectul ‘Listening Sessions’ până la data de 28 februarie 2018. În corpul mailului adaugă și numele persoanei care înscrie piesa și care va participa la audiții.
Până pe 10 martie vom anunța care sunt piesele alese pentru a fi audiate.
IMPORTANT! Doar persoanele care au deja un bilet valid pentru conferință (cel puțin pentru zilele de 20 si 21 martie) pot înscrie piese pentru sesiunile de audiții.
PANELURILE MMB2018 (I)
DIGITAL DISTRIBUTION
Nu mai e nici o noutate pentru nimeni ca industria muzicala a inregistrarilor sonore s-a mutat cu totul in online si ca produsul fizic (Vinyl, CD etc) a trecut la statutul de merchandise, fiind mai mult un obiect de colectie decat unul de consum.
Cifrele industriei de inregistrari, asa cum sunt publicate de raportul anual IFPI (International Federation of Phonographic Industry), arata ca dupa 20 de ani de scadere continua a veniturilor la nivel global, 2015 a fost primul an in care industria a revenit pe crestere si asta datorita distributiei digitale (in principal a streaming-ului).
Nu puteam ocoli un subiect atat de important la Mastering The Music Business, asa ca unul dintre panelurile la care nu ar trebui sa lipseasca nici un profesionist al industriei muzicale care se respecta, este cel care va trata tema distributiei digitale.
Panelul va fi moderat de Olya Moldavskaya - Senior Client & Marketing Manager, Russia, CIS & Eastern Europe la The Orchard, unul dintre cei mai mari distribuitori de continut digital la nivel global.
Subiectul va beneficia de unghuri de abordare diverse - al managerilor artistici, reprezentati de Jake Beaumont-Nesbitt, consultant al Forumului Internațional de Manageri de Muzică (IMMF) cu privire la drepturile de autor și modelele de afaceri noi. Lui Jake i se va alatura Guna ZuÄika - manager artistic al grupului câștigător al premiului European Border Breakers 2016 din Letonia „Carnival Youth” care a primit distincția pentru succesul internațional al albumului de debut „No Clouds Allowed”. Punctul de vedere al caselor de discuri va fi oferit de Stanislava Armoutlieva - fondator și managing director al unora dintre cele mai mari companii muzicale din Bulgaria: Virginia Records, Animato Music, Virginia Publishing, Animato Music Publishing.
SHOWCASE FESTIVALS
In industria muzicala internetul a deschis larg portile promovarii si comertului cu muzica digitala la nivel global. Muzicienii s-au putut face usor cunoscuti in toate colturile lumii si si-au putut promova si vinde muzica.
Urmatorul pas logic era crearea unui sistem de promovare a muzicii in interpretare live si asa au aparut festivalurile de showcase in care artistii pot sa-si prezinte recitalurile in fata unei audiente selecte si selectionate formata din promoteri de concerte, bookeri pentru cluburi si de festivaluri, etc
Exista foarte multe astfel de festivaluri in Europa si acum Mastering The Music Business pune bazele primului astfel de festival din Romania.
Discutam despre avantajele trupelor care reusesc sa fie acceptate intr-un astfel de festival cu Matja ManÄek (co-manager al MENT, Ljublijana - festival de showcase de trei zile in timpul caruia mai bine de 60 de artisti sustin recitaluri in mai multe locatii din oras), Renato Horvath (co-fondator si managing director la BUSH, Budapesta - festival de showcase proaspat infiintat), Peter Åstedt (detine Musichelp Sweden - printre altele firma este co-proprietar al Live la Heart, cel mai mare festival de showcase din Scandinavia, având 250 de artiști pe 25 de scene pe parcursul a 4 zile.) si Alvaro Guerrero (A&R Manager la Gigmit - cea mai mare platformă europeană pentru rezervări de muzică live. Ideea centrală este de a simplifica procesul de rezervare pentru promoteri și muzicieni).
Mastering The Music Business editia a treia
Detalii de retinut:
Conferinta are loc din 20 pana in 22 martie, 2018 intre orele 10:00 - 18:00
Showcase evenings - 20 si 21 martie, incepand cu orele 20:00, Club Expirat.
Se desfasoara in Bd. Unirii, nr. 22, etaj 2, Sector 3, 030833 București (în Sala AULA din incinta Ministerului Culturii și Identității Naționale - intrarea din Bd. Mircea Vodă)
Taxa de acces la conferinta este - in functie de data achitarii - intre 35 si 99 euro.
Taxa de acces la workshops este 99 euro.
Programul detaliat al conferintei va fi afisat pe http://www.masteringthemusicbusiness.ro