28 mai 2013
TROOPER, cea mai iubită formație heavy metal din România, a fost aleasă ca unul din vectorii de imagine ai brandului AFFLICTION în țara noastră. Dupa Ozzy Osbourne, Dave Mustaine, Zakk Wylde si Slash, Trooper se alătură brandului ce susține muzica rock.
Coiotu', solistul Trooper declară: "ne regăsim în motto-ul "trăiește la maximum", cum de altfel cred că se regăsesc și majoritatea prietenilor noștri."
Affliction îi definește pe cei care care au curajul să experimenteze, să își urmeze chemarea și să adopte stilul de viață pe care și-l doresc.
Affliction s-a nascut în anul 2005, în California, iar în România este prezent de la începutul acestui an. Definit de sloganul "trăiește la maxim, " brandul este unul din cele mai importante din Statele Unite și s-a impus și în Europa, Canada, Rusia și Africa de Sud.
Coiotu', solistul Trooper declară: "ne regăsim în motto-ul "trăiește la maximum", cum de altfel cred că se regăsesc și majoritatea prietenilor noștri."
Affliction îi definește pe cei care care au curajul să experimenteze, să își urmeze chemarea și să adopte stilul de viață pe care și-l doresc.
Affliction s-a nascut în anul 2005, în California, iar în România este prezent de la începutul acestui an. Definit de sloganul "trăiește la maxim, " brandul este unul din cele mai importante din Statele Unite și s-a impus și în Europa, Canada, Rusia și Africa de Sud.